Antalya'da Muharrem ayında aşure dağıtıldı

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında hazırlanan aşureleri vatandaşlarla buluşturmaya başladı. Aşure dağıtımlarının ay boyunca kentin 19 ilçesinde devam edeceği bildirildi.

Antalya'da Muharrem ayında aşure dağıtıldı